امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 43415 |
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴ |
ارسال به دوستان
پ

بانکداری نوین – شاخص کل بورس اوراق بهادار با افزایش ۸۱۰۰ واحدی معادل ۰.۵۶ درصد، به یک میلیون و ۴۵۴ هزار و ۱۲۷ واحد رسید. همچنین در فرابورس شاخص کل با افزایش ۱۰۹ واحدی به ۲۰ هزار و ۳۸ واحد رسید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری نوین ،  امروز تالار شیشه‌ای در معاملات پنجمین و آخرین روز کاری هفته (چهارشنبه ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۱)، شاهد روند صعودی شاخص‌های منتخب بود. به گونه‌ای که شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با افزایش ۱۹۹۰ واحدی، به رقم ۳۵۷ هزار و ۲۲۳ واحد رسید.

شاخص کل هم وزن نیز با افزایش ۲۶۷۶ واحدی، عدد ۳۸۲  هزار و ۹۶۹ واحد را به نمایش گذاشت. شاخص قیمت (هم وزن) نیز با افزایش ۱۶۶۷ واحدی به رقم ۲۳۸ هزار و ۶۵۹ واحد رسید.

همچنین شاخص سهام آزاد شناور ۱۰۶۳۵ واحد افزایش را رقم زد و به سطح یک میلیون و ۸۶۴ هزار و ۵۰۱ واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول با ۶۰۹۴ واحد افزایش  به رقم یک میلیون و ۱۳۰ هزار واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز با ۱۵۸۱۳ واحد افزایش همراه بود و عدد دو میلیون و ۷۲۵ هزار و ۹۱۶ واحد را به نمایش گذاشت.

بر اساس این گزارش، در معاملات امروز بورس تهران، نمادهای معاملاتی فولاد، شبندر، فملی، شتران و فارس با بیش‌ترین افزایش ، تاثیر مثبت در روند صعودی شاخص کل بورس داشتند. در مقابل، نمادهای معاملاتی فخوز، خودرو، خساپا و وبصادر تاثیر منفی در برآورد نماگر کل بورس داشتند.

با پایان فعالیت بازار سرمایه در آخرین روز کاری بورس در هفته جاری، معامله‌گران بورس ۱۰ میلیارد و ۸۴ میلیون برگه بهادار و سهام را در قالب ۴۸۲ هزار و ۶۶۰ نوبت معامله و به ارزش ۴۹ هزار و ۷۳۵ میلیارد ریال داد و ستد کردند.

در بازار امروز، بیشترین افزایش قیمت متعلق به نماد ولصنم(لیزینگ‌صنعت‌ومعدن‌ ) با ۴.۹۸ درصد رشد و پس از آن، نمادهای خاذین، لوتوس، دیران و واعتبار بود. همچنین نماد معاملاتی سخزر(سیمان‌ خزر) با ۴.۵۷ درصد، بیشترین کاهش قیمت را داشت و پس از آن نیز، نمادهای سیلام، پارسیان، وتوکا  و خگستر قرار گرفتند.

 

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطپایگاه خبری بانکداری نوین در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید