امروز: دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الإثنين 13 ربيع أول 1446 | 2024-09-16
کد خبر: 80969 |
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۸ |
ارسال به دوستان
پ

بانکداری نوین- سرمایه شرکت بیمه تجارت نو از ۶۰۰ میلیارد به ۲۴۰۰ میلیارد تومان از محل آورده نقدی سهامداران می رسد.

به گزارش بانکداری نوین مهران رضوانی، مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو روز دوشنبه ۱۵ امرداد ۱۴۰۳ در نشست خبری که به مناسبت روز خبرنگار  در ابتدا گزارش از عملکرد شرکت ارایه کرد و  از گذار این شرکت از بحران‌های متعدد و برنامه‌های آینده شرکت تحت مدیریت خود سخن گفت و با اشاره به تجربه و تخصص تیم مدیریتی جدید، به تلاش‌های انجام شده برای بازگرداندن شرکت به مسیر رشد و توسعه پرداخت.Thank you for reading this post, don’t forget to subscribe!
رضوانی با تاکید بر اینکه شرکت با بحران‌های جدی مواجه بوده است، اعلام کرد: با مدیریت صحیح و تلاش‌های تیم تخصصی، این بحران‌ها پشت سر گذاشته شد.
وی در ادامه  از افزایش ۳۰۰ درصدی سرمایه شرکت از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران خبر داد و افزود:افزایش سرمایه ۳۰۰ درصدی سرمایه شرکت در دو نوبت در دستور کار قرار گرفته است، که این افزایش سرمایه سبب می شود شرکت تجارت نو به شرکت هشتم بازار ارتقا یابد و سرمایه شرکت از ۶۰۰ میلیارد به ۲۴۰۰ میلیارد تومان برسد.
شرکت بیمه تجارت نو ادامه داد: بازگشت قراردادهای لغو شده با مراکز درمانی، اصلاح ساختار و فرهنگ سازمانی،بازگرداندن زمین بابلسر به عنوان دستاوردهای مهم اخیر شرکت یاد کرد و از برنامه‌های آتی از جمله رشد حق بیمه،راه اندازی مرکز بانک و بیمه،وصول مطالبات و توانمندسازی منابع انسانی در راستای جذب پرتفوی برای توسعه و ارتقای جایگاه شرکت در صنعت بیمه خبر داد.
رضوانی با بیان اینکه شرکت بیمه تجارت نو در قبل از مدیریت وی با بحران‌های جدی مواجه بوده است، اعلام کرد: در دوره‌ی اخیر با مدیریت صحیح و تلاش‌های تیم تخصصی، این بحران‌ها را پشت سر گذاشته‌ایم. در زمان تحویل شرکت تنها ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان  پول نقد و موجودی در حساب‌ شرکت وجود داشت، اما هم‌اکنون که نزدیک ۱۱ ماه در شرکت فعالیت داریم بالغ بر دو همت نقدینگی و موجودی در شرکت وجود دارد.
وی همچنین تاکید کرد: طی شش ماه، قراردادهای لغو شده با بیش از سه هزار مرکز درمانی احیا شده و وضعیت پرداخت خسارات به بیمه‌گذاران بهبود یافته است.
رضوانی با تاکید بر اهمیت اصلاح فرهنگ سازمانی و اکوسیستم داخلی شرکت، بیان کرد: تغییرات مدیریتی و راهبردی در شرکت منجر به بهبود عملکرد و افزایش کارآمدی شده است. شرکت بیمه تجارت نو به عنوان یک شرکت پاسخگو و شفاف در حال فعالیت است و ارتباط با رسانه‌ها و اصحاب رسانه را تقویت خواهد کرد.
مدیرعامل تجارت نو با اشاره به دستاوردهای اخیر شرکت، اظهار داشت: بازگرداندن زمین بابلسر به ارزش دفتری ۵۰۰ میلیارد تومان و ارزش بازار حدود هزار میلیارد تومان یکی از موفقیت‌های مهم تیم مدیریتی جدید بوده است.
وی همچنین از تثبیت وضعیت مالی و برنامه‌های توسعه‌ای آینده شرکت خبر داد و ابراز امیدواری کرد: با تداوم این روند، شرکت بیمه تجارت نو به یکی از بازیگران مهم و موثر در صنعت بیمه کشور تبدیل شود.
رضوانی با تاکید بر نقش مهم رسانه‌ها در توسعه فرهنگ بیمه و اطلاع‌رسانی صحیح، از تعامل بیشتر با اصحاب رسانه خبر داد و گفت: شرکت بیمه تجارت نو از این پس به صورت دوره‌ای گزارش‌های کاری خود را به رسانه‌ها و سهامداران ارائه خواهد داد.
در پایان، مدیرعامل تجارت نو با اشاره به تجربه‌های موفق خود در صنعت بیمه و بانکی، ابراز امیدواری کرد که با همکاری و همدلی تیم مدیریتی و کارکنان، این شرکت بتواند به اهداف بزرگتر خود دست یابد و در مسیر پیشرفت و توسعه پایدار قدم بردارد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطپایگاه خبری بانکداری نوین در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید