امروز: دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الإثنين 13 ربيع أول 1446 | 2024-09-16
کد خبر: 81562 |
تاریخ انتشار : ۰۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۹:۱۳ |
ارسال به دوستان
پ

بانکداری نوین – در معاملات شنبه، ۲۹۰ نماد صف خرید داشتند و ۱۴۰ نماد با صف‌ فروش مواجه بودند. مجموع ارزش صف‌های خرید با رشد ۱۷۶ درصدی نسبت به روز کاری قبل به ۷۸۴ میلیارد تومان افزایش یافت و مجموع ارزش صف‌های فروش نیز با افزایش ۴۲ درصدی به رقم ۴۲۸ میلیارد تومان رسید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری نوین ،  در معاملات روز شنبه ۳ شهریور ماه ۱۴۰۳، شاخص کل بورس تهران ۱۵ هزار و ۲۶۲ واحد نسبت به روز کاری گذشته بالاتر ایستاد و به سطح ۲ میلیون و ۵۲ هزار و ۴۷۱ واحد رسید. 

شاخص کل هم‌وزن بورس نیز با افزایش ۲ هزار و ۸۶۷ واحدی در رقم ۶۴۱ هزار و ۸۹۸ واحدی ایستاد. 

 

شاخص کل فرابورس ۶۹ واحد رشد کرد به رقم ۲۰ هزار و ۸۶۶ واحد رسید. همچنین شاخص هم وزن فرابورس با افزایش ۴۱۳ واحد به سطح ۱۱۰ هزار و ۵۵۶ واحد رسید.

نمادهای اثرگذار بر شاخص کل بورس و فرابورس

امروز نمادهای فملی، فولاد وشستا نمادهای سبزپوش بورس بودند که بیشترین اثر را در رشد شاخص کل بورس داشتند. در سوی دیگر نمادهای فخوز، فولاژ و شاراک نمادهای قرمزپوشی بودند که بیشترین اثر منفی را بر شاخص داشتند.

در فرابورس نیز نمادهای کگهر، آریا و فزر بیشترین اثر افزایشی را بر شاخص کل داشتند و نمادهای فجهان، ددانا و بپاس بیشترین اثر کاهنده را بر شاخص داشتند. 

 
 

 

در بین نمادهای پرتراکنش بورس امروز نماد فولاد بیشترین تراکنش را داشت و فملی و ثفارس در رتبه‌های بعدی بیشترین تراکنش قرار گرفتند. در فرابورس نیز خنور، سلیم و فزر بیشترین تراکنش را داشتند. 

صف‌های خرید و فروش بورس  

در معاملات شنبه، ۲۹۰ نماد صف خرید داشتند و ۱۴۰ نماد با صف‌ فروش مواجه بودند. مجموع ارزش صف‌های خرید با رشد ۱۷۶ درصدی نسبت به روز کاری قبل به ۷۸۴ میلیارد تومان افزایش یافت و مجموع ارزش صف‌های فروش نیز با افزایش ۴۲ درصدی به رقم ۴۲۸ میلیارد تومان رسید.

 

030603

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطپایگاه خبری بانکداری نوین در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید