امروز: پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 16 ربيع أول 1446 | 2024-09-19
کد خبر: 82036 |
تاریخ انتشار : ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۹:۱۴ |
ارسال به دوستان
پ

  به گزارش پایگاه خبری بانکداری نوین ،  در معاملات روز چهارشنبه ۲۱ شهریور ماه ۱۴۰۳، شاخص کل بورس تهران ۴ هزار و ۱۹۳ واحد نسبت به روز کاری گذشته پایین‌تر ایستاد و به سطح ۲ میلیون و ۸۴ هزار و ۱۵۹ واحد رسید.   شاخص کل هم‌وزن بورس نیز با رشد ۴ هزار و […]

 

به گزارش پایگاه خبری بانکداری نوین ،  در معاملات روز چهارشنبه ۲۱ شهریور ماه ۱۴۰۳، شاخص کل بورس تهران ۴ هزار و ۱۹۳ واحد نسبت به روز کاری گذشته پایین‌تر ایستاد و به سطح ۲ میلیون و ۸۴ هزار و ۱۵۹ واحد رسید.

 

شاخص کل هم‌وزن بورس نیز با رشد ۴ هزار و ۸۵۹ واحدی در رقم ۶۷۳ هزار و ۵۴۸ واحدی ایستاد.

شاخص کل فرابورس ۱۰۰ واحد رشد کرد به رقم ۲۱ هزار و ۵۰۹ واحد رسید. همچنین شاخص هم وزن فرابورس با افزایش ۹۲۴ واحد به سطح ۱۱۶ هزار و ۴۷۳ واحد رسید.

نمادهای اثرگذار بر شاخص کل بورس و فرابورس

امروز نمادهای فارس، فولاد و فملی نمادهای قرمزپوش بورس بودند که بیشترین اثر را در افت شاخص کل بورس داشتند. در سوی دیگر نمادهای حکشتی، شستا و رمپنا نمادهای سبزپوشی بودند که بیشترین اثر مثبت را بر شاخص داشتند.

در فرابورس نیز نمادهای زاگرس، وسپهر و خاور بیشترین اثر افزایشی را بر شاخص کل داشتند و نمادهای کگهر، حسینا و ثباغ بیشترین اثر کاهنده را بر شاخص داشتند.

در بین نمادهای پرتراکنش بورس امروز نماد فولاد بیشترین تراکنش را داشت و شپنا و ذوب در رتبه‌های بعدی بیشترین تراکنش قرار گرفتند. در فرابورس نیز خاور، خنور و کرومیت بیشترین تراکنش را داشتند. 

ارزش معاملات‌ بازار سهام

امروز ارزش معاملات کل بازار سهام به ۱۲ هزار و ۵۸ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات اوراق بدهی در بازار ثانویه ۲ هزار و ۴۱۸ میلیارد تومان بود که ۲۰ درصد از ارزش کل معاملات بازار را در این روز تشکیل می‌دهد.

امروز ارزش معاملات خرد سهام با رشد ۱۹ درصدی نسبت به روز سه‌شنبه به رقم ۳ هزار و ۵۶۶ میلیارد تومان رسید.

صف‌های خرید و فروش بورس  

در معاملات چهارشنبه، ۲۵۴ نماد صف خرید داشتند و ۷۶ نماد با صف‌ فروش مواجه بودند. مجموع ارزش صف‌های خرید با رشد ۱۳ درصدی نسبت به روز کاری قبل به هزار و ۵۲ میلیارد تومان افزایش یافت و مجموع ارزش صف‌های فروش نیز با کاهش ۲۴ درصدی به رقم ۳۰۱ میلیارد تومان رسید.

photo_2024-09-11_14-00-40

 

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطپایگاه خبری بانکداری نوین در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید