امروز: شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 26 شوال 1445 | 2024-05-04
کد خبر: 49291 |
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷ |
ارسال به دوستان
پ

 به گزارش پایگاه خبری بانکداری نوین ، «مجید عشقی» که در ۲۱ مهر ماه ۱۴۰۰ در صندلی رییس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار نشسته بود و عنوان سیزدهمین رییس سازمان بورس در دولت سیزدهم لغب گرفته بود امروز از مقام خود استعفا داد. بدین ترتیب ایشان در حدود یک سال و یک ماه بر […]

 به گزارش پایگاه خبری بانکداری نوین ، «مجید عشقی» که در ۲۱ مهر ماه ۱۴۰۰ در صندلی رییس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار نشسته بود و عنوان سیزدهمین رییس سازمان بورس در دولت سیزدهم لغب گرفته بود امروز از مقام خود استعفا داد. بدین ترتیب ایشان در حدود یک سال و یک ماه بر صندلی این سازمان تکیه کرده بود.

در این رابطه هادی سلیمی‌زاده، مدیر روابط عمومی سازمان بورس نیز در گفت‌وگویی اظهار داشت: مجید عشقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار به صورت کتبی استعفای خود را نوشته و این مسئله امروز در جلسه شورای عالی بورس بررسی می‌شود.
مجید عشقی قائم مقام بورس کالا و عضویت هیات مدیره شرکت‌های تامین سرمایه لوتوس پارسیان، سرمایه گذاری توسعه نور دنا را در کارنامه کاری خود دارد. وی همچنین در کارگزاری تدبیرگران فردا، سرمایه گذاری پویا، سرمایه گذاری تدبیر ارزش، توسعه اقتصاد بین الملل آینده، سرمایه گذاری مهرگان سرمایه پارس، صندوق سرمایه گذاری مشترک پیروزان، سامان تجارت تدبیر ایرانیان، گروه توسعه اقتصاد، کارآفرینان دامون، کارگزاری بانک پاسارگاد عضو هیات مدیره بوده است.

استعفای عشقی از ریاست سازمان بورس تایید شد

جلسه شورای عالی بورس صبح امروز (دوشنبه) پس از استعفای « مجید عشقی» از ریاست سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار و با تصمیم اعضای شورای عالی بورس «محمد رضوانی فر» به عنوان رییس جدید سازمان بورس انتخاب شد.

رئیس جدید سازمان بورس کیست؟

محمد رضوانی‌فر متولد ۱۳۵۶، از فارغ‌التحصیلان دانشگاه امام صادق (ع) است. او مدرک کارشناسی و کارشناسی‌ارشد را در رشته اقتصاد از دانشگاه امام صادق اخذ کرده و دوره دکترای مدیریت بازرگانی با گرایش رفتار سازمانی و منابع انسانی را نیز در دانشگاه علامه‌طباطبایی گذرانده است.
رضوانی‌فر، یکی از مدیران اقتصادی ستاد اجرائی فرمان امام (ره) بود که پس از مدیر عاملی پخش البرز و ۶ سال مدیر عاملی گروه البرز برای مدیرعاملی هلدینگ دارویی تأمین شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) انتخاب شد. پس از مدت اندکی وی بعنوان مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) منصوب شود، سپس وارد صنعت غذایی کشور شدند و در حال حاضر مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت ویتانا هستند.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطپایگاه خبری بانکداری نوین در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید