امروز: شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 19 شوال 1445 | 2024-04-27
کد خبر: 60926 |
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۶ |
ارسال به دوستان
پ

بانکداری نوین – امروز، هفدهم مردادماه، آخرین مهلت ارسال آثار خبرنگاران به پنجمین جشنواره ملی بورس و رسانه است و این مهلت تمدید نخواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری نوین ، از ۱۷ اردیبهشت امسال ارسال آثار خبرنگاران به پنجمین جشنواره ملی «بورس و رسانه» آغاز شده است.

مهلت ارسال آثار تا روز ۳۱ تیرماه بود که بنا به درخواست اصحاب رسانه و با تصمیم شورای سیاست‌گذاری این جشنواره، زمان ارسال آثار تا پایان وقت اداری امروز، ۱۷ مرداد تمدید شد و این مهلت دیگر تمدید نخواهد شد.

براساس سیاست‌های شورای سیاست‌گذاری، این جشنواره شامل دو بخش است و شرکت‌کنندگان می‌توانند در هر یک از بخش‌ها اقدام به ارسال آثار خود کنند.

بخش اول این جشنواره بخش رسانه‌های مکتوب و دیجیتال (خبرگزاری‌ها، سایت‌های خبری- تحلیلی، روزنامه‌ها، نشریات ادواری و بخش مکتوب شبکه‌های اجتماعی)، و شامل زیربخش های ۱.خبر، ۲.گزارش، ۳.گفتگو، ۴.تیتر و ۵.یادداشت، مقاله و سرمقاله است.

بخش دوم این جشنواره نیز شامل رسانه‌های دیداری و شنیداری (رادیو، تلویزیون، محصولات صوتی و تصویری شبکه‌های اجتماعی و شبکه‌های تلویزیونی اینترنتی) و دربرگیرنده زیربخش های ۶. گزارش و ۷. مستند و نیز ۸.گفتگو و اجرا است.

شرکت تمامی خبرنگاران، فعالان و صاحبان آثار رسانه‌ای کشور در این جشنواره آزاد است و هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر ٣ اثر را در هر یک از زیربخش های ۸گانه اشاره شده، به پایگاه اینترنتی دبیرخانه جشنواره به نشانی festpress.ir ارسال کند.

علاوه بر این اهالی رسانه می توانند در بخش ویژه جشنواره امسال با موضوع شعار سال که «مهار تورم، رشد تولید» است، شرکت کرده و به ارسال حداکثر ۳ اثر با محتوای نقش بورس در تحقق شعار امسال و موضوعات پیرامون آن، اقدام کنند.

در صورت تشخیص دبیرخانه یا هیات داوری، ارسال اصل آثار ضروری است؛ و شرکت‌کنندگانی هم که محتوای اثر آن‌ها شامل فایل صوتی یا تصویری می‌شود، لازم است فایل مربوط را با کیفیت مناسب در یکی از سرورهای اعلامی بارگذاری کرده و لینک آن را در پایگاه الکترونیکی جشنواره درج کنند. در صورتی که این کار ‌مقدور نباشد، لازم است فایل مربوط به نشانی دبیرخانه ارسال شود.

آیین اختتامیه پنجمین جشنواره ملی بورس و رسانه نیز در روز ۲۷ شهریور همزمان با روز شعر و ادب فارسی برگزار و از برگزیدگان تقدیر خواهد شد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطپایگاه خبری بانکداری نوین در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید