امروز: شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 19 شوال 1445 | 2024-04-27
کد خبر: 68202 |
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰ |
ارسال به دوستان
پ

بانکداری نوین – رئیس اداره امور کارگزاران سازمان بورس و اوراق بهادار اظهار داشت: اشخاص حقیقی و حقوقی با مراجعه به سامانه «CFI» و با جستجوی نام شرکت کارگزاری مدنظر از معتبر بودن مجوزهای فعالیت کارگزاری مطمئن شوند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری نوین ، نوید خالقی، رئیس اداره امور کارگزاران سازمان بورس و اوراق بهادار در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری بازار سرمایه ایران(سنا)، با بیان این که با هدف اطلاع‌رسانی به فعالان بازار سرمایه و عموم مردم و پیشگیری از ایجاد برخی ناهنجاری‌ها، فهرست شرکت‌های کارگزاری دارای مجوز معتبر از سازمان بورس و اوراق بهادار در سامانه نهادهای مالی دارای مجوز به نشانی cfi.seo.ir قابل استفاده است، اظهار داشت: در صفحه اختصاصی شرکت کارگزاری اطلاعات مرتبط با مجاری ارتباطی، نشانی دفاتر و شعب، تأییدیه‌های فنی سامانه، سرمایه و سایر مشخصات شرکت کارگزاری قابل مشاهده است.

وی افزود: تمامی مشتریان شرکت‌های کارگزاری، بانک‌ها و سرمایه‌گذاران و هر شخصی که به صورت مستقیم یا غیرمستقیم با شرکت کارگزاری در ارتباط است می‌تواند با مراجعه به سامانه «CFI» و با جستجوی نام شرکت کارگزاری مدنظر از معتبر بودن مجوزهای فعالیت کارگزاری اطمینان پیدا کنند.

خالقی گفت: عموم مردم نیز برای جلوگیری از مخاطرات و سوءاستفاده‌های احتمالی و همچنین اطمینان از صحت‌سنجی اطلاعات، به سامانه «CFI» مراجعه کنند وآن را با محتوای مندرج در این سامانه تطبیق دهند.

رئیس اداره امور کارگزاران سازمان بورس و اوراق بهادار در پایان تاکید کرد: با توجه به این که امکان دارد برخی از افراد سودجو با معرفی خود به عنوان کارگزاری اقدام به کلاهبرداری و دریافت پول از مردم کنند، لازم است مردم با مراجعه به این سامانه و تطبیق آن، گرفتار این اشخاص نشوند.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطپایگاه خبری بانکداری نوین در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید