امروز: شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 19 شوال 1445 | 2024-04-27
کد خبر: 68336 |
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰ |
ارسال به دوستان
پ

بانکداری نوین – در حالی که واگذاری بلوک ۵۱درصدی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در ۱۲ دی‌ماه جاری به‌دلیل نبود متقاضی ناکام ماند، عرضه مجدد این بلوک‌ها در روز ۲۶ دی‌ماه هم با عدم تمایل خریداران مواجه شد.

 به گزارش پایگاه خبری بانکداری نوین ، چند هفته پیش بود که سازمان خصوصی‌سازی با صدور اطلاعیه‌ای از عرضه سهام پرسپولیس و استقلال در تاریخ ۱۲ دی خبر داد؛ اما روز موعد فرا رسید و شرکت فرابورس ایران با صدور اطلاعیه‌ای، اعلام کرد عرضه سهام سرخابی‌ها به‌دلیل واصل نشدن تقاضای خرید، به تاریخ ۲۶ دی موکول شده است.

در اطلاعیه فرابورس آمد بود: عطف به نامه شماره ۲۲۵۶۷ مورخ ۱۴۰۲٫۱۰٫۰۵ سازمان خصوصی‌سازی و اطلاعیه شماره ۶۰۱۹/الف/۰۲ مورخ ۱۴۰۲٫۰۹٫۲۲ این شرکت، تا تاریخ ۱۴۰۲٫۱۰٫۰۳ تقاضایی برای بررسی صلاحیت فنی و مدیریتی به سازمان خصوصی‌سازی واصل نشده است، لذا عرضه موضوع اطلاعیه مذکور در تاریخ ۱۴۰۲٫۱۰٫۱۲ دارای موضوعیت نخواهد بود. با توجه به این اطلاعیه، عرضه سهام پرسپولیس و استقلال در تاریخ ۱۲ دی لغو و به تاریخ ۲۶ دی موکول شد.

حالا با گذشت زمان عرضه دوم و عدم وجود متقاضی، عرضه دوباره بلوک‌های ۵۱درصدی این دو باشگاه با ناکامی مواجه شده است.

شایان ذکر است سازمان خصوصی‌سازی در آگهی عرضه این بلوک‌ها آورده بود: ارزش پایه سهام قابل عرضه باشگاه فرهنگی و ورزشی پرسپولیس ۲۱.۱۶۱.۰۴۷.۰۸۶.۹۰۰ ریال، معادل ۵.۳۶۲.۶۵۷.۶۵۰ سهم به‌صورت بلوکی (۵۱ درصد)، با قیمت تابلو فرابورس «در روز عرضه معادل قیمت پایانی روز قبل از عرضه» به‌اضافه ۱۱۰ درصد به‌شرط آن که از مبلغ ۳.۹۴۶ ریال کمتر نباشد.

همچنین ارزش پایه سهام قابل عرضه باشگاه فرهنگی و ورزشی استقلال ۱۸.۵۰۲.۷۲۱.۶۱۳.۰۰۰ ریال، معادل ۵.۵۰۳.۴۸۶.۵۰۰ سهم به‌صورت بلوکی (۵۱ درصد)، با قیمت تابلو فرابورس «در روز عرضه معادل قیمت پایانی روز قبل از عرضه» به‌اضافه ۱۱۰ درصد به‌شرط آن که از مبلغ ۳.۳۶۲ ریال کمتر نباشد.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطپایگاه خبری بانکداری نوین در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید