امروز: یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأحد 20 شوال 1445 | 2024-04-28
کد خبر: 68941 |
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۱ |
ارسال به دوستان
پ

بانکداری نوین _ کارشناس مسائل اقتصادی خاطرنشان کرد:‌ با استفاده از بریج بین شبکه‌ها، شبکه امنیتی تبادلاتی  دنبال شده و موفق به تسهیل تبادلات مختلف و ایجاد لیکویدیتی پول در دسترس کاربران شده است. این ابزار همگانی‌سازی تراکنش‌ها را تسهیل کرده و به کاربران امکان می‌دهد با سرعت و کارآیی بالا از خدمات و امکانات […]

بانکداری نوین _ کارشناس مسائل اقتصادی خاطرنشان کرد:‌ با استفاده از بریج بین شبکه‌ها، شبکه امنیتی تبادلاتی  دنبال شده و موفق به تسهیل تبادلات مختلف و ایجاد لیکویدیتی پول در دسترس کاربران شده است. این ابزار همگانی‌سازی تراکنش‌ها را تسهیل کرده و به کاربران امکان می‌دهد با سرعت و کارآیی بالا از خدمات و امکانات مختلفی که هر شبکه فراهم می‌کند، بهره‌مند شوند.

سید مهداد خاتمی در رویداد هند تصریح کرد:  از این راه، کاربران می‌توانند به راحتی ارزهای مختلف را با یکدیگر تبادل کنند و در معاملات خود از لیکویدیتی بالا بهره‌مند شوند.ما توانسته ایم به عنوان یک پیشوای نوآور در دنیای بلاکچین، این اقدام نوین را در صنعت بازی‌ها، دی‌اپ‌ها و تبادلات مالی با ارائه امکانات بی‌سابقه انجام داده و به راحتی ارتباطات بین شبکه‌ها را فراهم کرده است.

کارشناس مسائل اقتصادی خاطرنشان کرد:‌ با ورود به  Q2  و مرحله بعدی شبکه تبادلات مالی به‌طور اصلی بر بستر بلاک‌چین تعریف می‌شود، نقش اساسی در انجام تراکنش‌های DEX بازی می‌کنند. این قراردادها، با حذف شکاف ارتباطی بین خریدار و فروشنده، به امکان کنترل و دست‌کاری کمتر در بازار رمزارزها انجامیده و امنیت تراکنش‌ها را تضمین می‌کنند.

وی افزود: این تحولات همگام با ایجاد یک ساختار جمعی و اشتراکی ایمن، امکان تبادل اطلاعات و تراکنش‌های دیجیتال را در این بسترها فراهم می‌آورند. صرافی‌های غیرمتمرکز شبکه ، به عنوان پلی نامرئی در این شبکه‌ها، تأثیر چشمگیری بر تصمیمات و ارزش معاملات ارزی نخواهند گذاشت.

خاتمی تصریح کرد:‌ همچنین، پلتفرم استیکینگ و مشتقات بومی شبکه خود را اضافه خواهد شد همانند ان اف تی تلنت در خرید فروش ان اف تی ها این تغییرات باعث افزایش شفافیت و اعتماد در دنیای ارزهای دیجیتال می‌شوند.

وی افزود: با ورود بازی NFT به صنعت گیم، مفهوم جدیدی به نام گیم فای (GameFi) که شبکه ما با تمرکز ویژه خود، در حال جلب توجه به این انقلاب در دنیای بازی‌های بلاکچینی است. در این سبک بازی‌ها، بازیکنان نه تنها از لذت بازی کردن بهره‌مند می‌شوند بلکه قابلیت کسب درآمد نیز در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

کارشناس مسائل اقتصادی اظهار کرد:  بازی NFT به دو شکل اصلی درآمدزایی عرضه می‌شود؛ در برخی از بازی‌ها، بازیکنان ماموریت‌های خاصی انجام می‌دهند یا آیتم‌های خاصی را جمع‌آوری می‌کنند و به عنوان پاداش، توکن‌های NFT را دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه پروژه ی متاورس بومی شبکه ما مبتی بر شناخت به تناسب بازار است، اظهار کرد:‌ Metavere، با پیش‌بینی‌های صنعتی که به سال ۲۰۲۵ ارزش بازار واقعیت مجازی (VR) را به ۴۰۰ میلیارد دلار می‌رساند، به یک فرصت استثنایی در جهان دیجیتال تبدیل شده است. Metaverse چیزی بیشتر از یک پلتفرم بازی نیست؛ بلکه یک فضای چند بعدی است که امکانات گسترده‌ای از بازی تا تعاملات اجتماعی و حتی اقتصادهای مجازی را فراهم می‌کند. بر اساس برآوردهایی، Metaverse می‌تواند در کل به ارزش یک تریلیون دلار برسد.

خاتمی عنوان کرد:  ما توانسته‌ایم در همکاری با دانشگاه‌های مختلف ، پروژه‌های آکادمیک متنوعی را معرفی کرده است. این پروژه‌ها، از جمله مقالات و مطالب درباره روش‌های پیشرفته کسب درآمد ارزی از Metaverse، توسط شبکه برای افراد مختلف با بهره گیری از هوش مصنوعی ارائه می‌شوند. به همین دلیل، به شما توصیه می‌شود این تکنولوژی ها را دنبال کنید.

رپرتاژ آگهی

.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطپایگاه خبری بانکداری نوین در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید