امروز: شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 19 شوال 1445 | 2024-04-27
کد خبر: 69798 |
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹ |
ارسال به دوستان
پ

بانکداری نوین- رونمایی از پروژه تامین مالی زنجیره تامین (SCF) برای شرکت های پتروشیمی با حضور مدیرعامل بانک شهر و در نخستین همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پتروکم (IranPetrochem) صورت می گیرد.

به گزارش بانکداری نوین. /a> از روابط عمومی بانک شهر، مدیرامور اعتبارات بانک شهر در حاشیه برگزاری نخستین همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پتروکم با اشاره حمایت های گسترده بانک شهر از فعالان صنعت پتروشیمی و شرکت های دانش بنیان در این صنعت، گفت: این بانک نقشی مهم در پیشبرد اهداف شرکت های فعال این حوزه دارد و تلاش می کند به عنوان بانکی پیشرو که از دانش‌بنیان کردن شرکت‌های بزرگ و زنجیره‌ای کردن تولید در صنعت پتروشیمی حمایت می کند؛ معرفی شود.
ایمان امینی پور با بیان اینکه بانک شهر طی سال های اخیر حضوری مستمر و با برنامه در نمایشگاه های تخصصی صنعت پتروشیمی داشته است، تصریح کرد: این بانک از حامیان اصلی نمایشگاه ایران‌پتروکم است و یکی از کارهای بزرگ بانک در این دوره رونمایی، از پروژه تامین مالی زنجیره تامین (SCF) برای شرکت های پتروشیمی است.
امینی پور ادامه داد: با این رونمایی، بانک شهر نقشی مهم در جلوگیری از خام فروشی محصولات پتروشیمی و کمک توسعه و رشد به این صنعت خواهد داشت.
مدیرامور اعتبارات بانک شهر خاطرنشان ساخت: سبد محصولات بانک برای فعالان صنعت پتروشیمی متنوع و قابل توجه است، اما ما به دنبال گسترش خدمات رسانی و جذب بیشتر شرکت های پتروشیمی به خصوص پیمانکاران مرتبط با این حوزه هستیم.
نخستین همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پتروکم (IranPetrochem) با شعار حمایت از تولید دانش‌بنیان در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش و با حمایت بانک شهر از ۲۴ تا ۲۶ بهمن‌ماه در جزیره کیش برگزار می شود.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطپایگاه خبری بانکداری نوین در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید