امروز: شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 26 شوال 1445 | 2024-05-04
کد خبر: 50278 |
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷ |
ارسال به دوستان
پ

بانکداری نوین- حسابرس و بازرس قانونی نظر مساعد خود را نسبت به گزارش توجیهی هیات مدیره سرمایه شرکت سرمایه گذاری صنعت بیمه درباره افزایش سرمایه اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری نوین، شرکت سرمایه گذاری صنعت بیمه که با نماد وبیمه و سرمایه ۵.۰۰۰ میلیارد ریال در بازار سرمایه کشور فعال است، از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته، سرمایه خود را ۱۱.۰۰۰ میلیارد ریال افزایش خواهد داد.

بر اساس این گزارش، حسابرس و بازرس قانونی در گزارش خود اعلام کرد که گزارش توجیهی هیات مدیره در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۶۱ اصلاحیه قانون تجارت و با هدف توجیه افزایش سرمایه از محل آورده نقدی، مطالبات حال شده و سود انباشته به مبلغ ۱۱.۰۰۰ میلیارد ریال با هدف توسعه فعالیت شرکت، ارائه شده و بر اساس مفروضاتی مشتمل بر مفروضات ذهنی درباره رویدادهای آتی و اقدامات مدیریت تهیه شده است که انتظار نمی رود لزوما به وقوع بپیوندد. در نتیجه به استفاده کنندگان توجه داده می شود که این گزارش ممکن است برای هدف هایی جز هدف توصیف شده در بالا مناسب نباشد.

در ادامه گزارش حسابرس آمده است: بر اساس رسیدگی به شواهد پشتوانه مفروضات و با فرض تحقق برنامه های آتی شرکت که در گزارش توجیهی هیات مدیره درج شده این موسسه به مواردی برخورد نکر ده است که متقاعد شود مفروضات مزبور مبنایی معقوق برای تهیه گزارش توجیهی فراهم نمی کند. به علاوه به نظر این موسسه گزارش نوجیهی یادشده بر اساس مفروضات به گونه ای مناسب تهیه و ارائه شده است.

موسسه حسابرسی آزمون پرداز تاکید کرده است که حتی اگر رویدادهای پیش بینی شده طبق مفروضات ذهنی توصیف شده در بالا رخ دهد نتایج واقعی احتمالا متفاوت با پیش بینی ها خواهد بود زیرا رویدادهای پیش بینی شده اغلب به گونه ای مورد انتظار رخ نمی دهد و تفاوت های حاصل می تواند با اهمیت باشد.

حسابرس شرکت سرمایه گذاری صنعت بیمه افزوده است که مراحل اجرایی افزایش سرمایه باید با رعایت کامل مفاد اصلاحیه قانون تجارت، اساسنامه شرکت و قوانین حاکم بر سازمان بورس و اوراق بهادار انجام شود.

بدیهی است انجام افزایش سرمایه یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده است و در این خصوص اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.


    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطپایگاه خبری بانکداری نوین در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید