امروز: شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 19 شوال 1445 | 2024-04-27
کد خبر: 68290 |
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۱ |
ارسال به دوستان
پ

بانکداری نوین – روز سه‌شنبه برای چهارمین روز متوالی خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار منفی شد و ۴۱۶ میلیارد تومان پول حقیقی از بازار سهام خارج شد که نسبت به دیروز ۸۶ درصد افزایش یافته است.

 

 

 به گزارش پایگاه خبری بانکداری نوین ، در معاملات روز سه‌شنبه بیست و ششم دی ماه ۱۴۰۲، شاخص کل بورس تهران ۸ هزار و ۲۹ واحد نسبت به روز کاری گذشته پایین‌تر ایستاد و به سطح ۲ میلیون و ۱۸۶ هزار و ۹۶۹ واحد رسید.

 

شاخص کل هم‌وزن بورس نیز با افت ۴ هزار و ۸۰۱ واحدی در رقم ۷۶۱ هزار و ۶۵۱ واحدی ایستاد. 

 

شاخص کل فرابورس با افت ۱۷۶ واحدی به رقم ۲۶ هزار و ۳۳۲ واحد رسید. همچنین شاخص هم وزن فرابورس با ریزش هزار و ۲۷۵ واحد به سطح ۱۴۰ هزار و ۱۶۸ واحد رسید.

نمادهای اثرگذار بر شاخص‌های بازار سهام

امروز فولاد، فملی و خودرو نمادهای قرمز پوش بورس بودند که بیشترین اثر را در افت شاخص کل بورس داشتند. در سوی دیگر نمادهای وامید، جم و کگل از نمادهای سبز بودند که اثر مثبت بر شاخص داشتند.

در فرابورس نیز نمادهای فصبا، آریا و وسپهر بیشترین اثر کاهنده را بر شاخص داشتند و نمادهای نیان، شبصیر و ثباغ بیشترین اثر افزایشی را بر شاخص کل فرابورس داشتند.

 
 

 

در بین نمادهای پرتراکنش بورس امروز نماد داتام بیشترین تراکنش را داشت و ثشاهد و وملی در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند. در فرابورس نیز نخریس، حآسا و کرمان بیشترین تراکنش را داشتند.  

خروج سرمایه از بورس

روز سه‌شنبه برای چهارمین روز متوالی خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار منفی شد و ۴۱۶ میلیارد تومان پول حقیقی از بازار سهام خارج شد که نسبت به دیروز ۸۶ درصد افزایش یافته است. 

 

امروز نماد وخارزم بیشترین خروج پول حقیقی را داشت که ارزش آن ۲۹ میلیارد تومان بود. پس از وخارزم، نمادهای خودرو، شبندر، شتران و فولاد بیشترین خروج پول حقیقی را داشتند.

در سوی دیگر، بیشترین ورود پول حقیقی به نمادهای داتام، نخریس، کسرام، کرومیت و ثپردیس تعلق داشت.

ارزش معاملات سهام

امروز ارزش معاملات کل بازار سهام به ۹ هزار و ۲۷۰ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات اوراق بدهی در بازار ثانویه هزار و ۳۲۰ میلیارد تومان بود که ۱۴ درصد از ارزش کل معاملات بازار را در این روز شامل می‌شود.

 

ارزش معاملات خرد نیز با ریزش ۹ درصدی به نسبت روز معاملاتی قبل به رقم ۴ هزار و ۹۴۵ میلیارد تومان رسید.

 

صف‌های خرید و فروش بورس  

در معاملات سه‌شنبه، ۴۹ نماد صف خرید داشتند و ۳۶ نماد با صف‌ فروش مواجه بودند. مجموع ارزش صف‌های خرید با رشد ۴۹ درصدی نسبت به روز کاری قبل به ۲۴۶ میلیارد تومان افزایش یافت و مجموع ارزش صف‌های فروش نیز با افزایش ۱۴ درصدی به ۸۴۲ میلیارد تومان رسید.

 

 

021026

 

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطپایگاه خبری بانکداری نوین در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید