امروز: سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 22 شوال 1445 | 2024-04-30
کد خبر: 79204 |
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۷ |
ارسال به دوستان
پ

به گزارش پایگاه خبری بانکداری نوین ، یوسف هاشمی، در رابطه با تاثیر نگاه بلندمدت سهامداری در کسب بازدهی معقول از بورس به خبرنگار پایگاه خبری بازار سرمایه ایران(سنا)،گفت: مزایای سرمایه‌گذاری در بورس به ویژه در بلندمدت، برای افرادی که دغدغه تورم و کاهش سرمایه خود را دارند، اهمیت قابل توجهی دارد. وی، نگاه بلند […]

به گزارش پایگاه خبری بانکداری نوین ، یوسف هاشمی، در رابطه با تاثیر نگاه بلندمدت سهامداری در کسب بازدهی معقول از بورس به خبرنگار پایگاه خبری بازار سرمایه ایران(سنا)،گفت: مزایای سرمایه‌گذاری در بورس به ویژه در بلندمدت، برای افرادی که دغدغه تورم و کاهش سرمایه خود را دارند، اهمیت قابل توجهی دارد.

وی، نگاه بلند مدت در سرمایه‌گذاری را برای جلوگیری از ضرر و زیان احتمالی سرمایه‌گذاران مهم خواند و افزود: سرمایه‌گذاری در بلندمدت به خصوص در شرکت‌های بورسی می‌تواند افراد را از محل افزایش سود شرکت‌ها منتفع کند.

نوسان‌های اقتصادی

هاشمی در ادامه با تاکید بر این که سرمایه‌گذاری بلندمدت در بورس از دو محل افزایش دارایی‌ها و سود شرکت‌ها، سرمایه‌گذاران را منتفع و تورم را پوشش می‌دهد، بیان کرد: اگر نگاه سهامداری در بازار سرمایه کوتاه‌مدت باشد، افراد با کوچکترین نوسان‌های اقتصادی و سیاسی به واسطه شرایط مختلف، هیجانی برخورد کرده و زیان می‌بینند اما در سهامداری با نگاه بلندمدت، هیجان‌ها کاهش یافته و افراد سرمایه‌گذار بازده خوبی کسب می‌کنند.

هاشمی همچنین اضافه کرد: نگاه بلندمدت در سرمایه‌گذاری در همه اقتصادهای دنیا برای شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران سودده بوده است.

این تحلیلگر بازارهای مالی، بررسی اولیه و بنیادی شرکت‌ها قبل از ورود به بازار سرمایه را ضروری خواند و گفت: اگر شرکتی در وضعیت مناسبی بوده و با زیان همراه نباشد، به طور حتم در بلندمدت با افزایش تولید روبرو خواهد شد و سرمایه‌گذاران به‌راحتی می‌توانند اقدام به سرمایه‌گذاری کنند.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطپایگاه خبری بانکداری نوین در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید