امروز: جمعه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 17 ربيع أول 1446 | 2024-09-20
کد خبر: 82016 |
تاریخ انتشار : ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۹:۱۵ |
ارسال به دوستان
پ

به گزارش پایگاه خبری نقدنیه به نقل از کانون کارگزاران بورس، امروز دوشنبه ۱۹ شهریور ماه، طی مراسمی با حضور دبیرکل و اعضای جدید هیات مدیره، از تلاش‌های اعضای هیات مدیره این کانون به پاس زحمات ایشان تقدیر شد. در این نشست عظیم ثابت، دبیر کل کانون کارگزاران ضمن طرح و بررسی مسایل و مشکلات […]

به گزارش پایگاه خبری نقدنیه به نقل از کانون کارگزاران بورس، امروز دوشنبه ۱۹ شهریور ماه، طی مراسمی با حضور دبیرکل و اعضای جدید هیات مدیره، از تلاش‌های اعضای هیات مدیره این کانون به پاس زحمات ایشان تقدیر شد.

در این نشست عظیم ثابت، دبیر کل کانون کارگزاران ضمن طرح و بررسی مسایل و مشکلات صنعت کارگزاری از تلاش‌های اعضای هیات مدیره این کانون در دوران فعالیتشان تشکر کرد. 

در مجمع عادی به طور فوق‌العاده این  کانون که همزمان با مجمع عادی سالیانه در خرداد ماه برگزار شده بود، از میان آرا اخذ شده در انتخابات اعضای هیات مدیره کانون، سیدرضا اعجازی (کارگزاری اقتصاد بیدار) با ۱۱۴ رای؛ امین سهل البیع (کارگزاری کارآمد) با ۱۰۸ رای؛ سید حبیب موسوی (کارگزاری آرمون بورس) با ۹۲ رای؛ امیر وفائی (کارگزاری توسعه معاملات کیان) با ۸۹ رای؛ مهدی غفاری (کارگزاری دنیای نوین) با ۸۵ رای؛ ناصر آقاجانی (کارگزاری خبرگان سهام) با ۸۱ رای؛ حسن رضائی پور (کارگزاری سهم آشنا) نیز به طور مشترک با ۷۹ رای به عنوان اعضای جدید هیات مدیره کانون کارگزاران انتخاب شدند.

امروز نخستین جلسه هیات مدیره جدید کانون کارگزاران بورس برگزار شد. در این نشست اعضای جدید، سید رضا اعجازی، مدیرعامل عامل کارگزاری اقتصاد بیدار را به عنوان رییس هیات مدیره و ناصر آقاجانی، مدیرعامل کارگزاری خبرگان سهام را به عنوان نایب رییس هیات مدیره کانون برگزید.

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطپایگاه خبری بانکداری نوین در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید