امروز: یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأحد 20 شوال 1445 | 2024-04-28
کد خبر: 46319 |
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵ |
ارسال به دوستان
پ

بانکداری نوین- قائم مقام موسسه اعتباری در همایش مسئولان حقوقی موسسه اعتباری ملل،که با حضور آقایان اکبری معاونت اعتبارات، صادقی نیا مشاور مدیرعامل در امور حقوقی، دکتر سجادی رئیس اداره حقوقی و جمعی ازکارکنان اداره حقوقی ،مناطق و حوزه ها درمشهد مقدس برگزار شد، با اشاره به اهمیت وصول مطالبات گفت: با وصول مطالبات سرمایه […]

بانکداری نوین- قائم مقام موسسه اعتباری در همایش مسئولان حقوقی موسسه اعتباری ملل،که با حضور آقایان اکبری معاونت اعتبارات، صادقی نیا مشاور مدیرعامل در امور حقوقی، دکتر سجادی رئیس اداره حقوقی و جمعی ازکارکنان اداره حقوقی ،مناطق و حوزه ها درمشهد مقدس برگزار شد، با اشاره به اهمیت وصول مطالبات گفت: با وصول مطالبات سرمایه های راکد موسسه به چرخه تسهیلات اعاده و موجب سودآوری موسسه خواهد شد.

مروجی با تاکید بر استفاده از تجربه و خط مشی متخصصان در جهت وصول مطالبات گفت:کمیته ها و کمیسیون های وصول مطالبات در حوزه ها و مناطق نقش فعال‌تری در این امر داشته باشند و پرونده‌های مطالباتی را کمتر به اداره حقوقی ارسال نمایند.

وی با اشاره براین نکته که در بخش پیگیری و وصول مطالبات بحث دعاوی و حقوقی می بایست آخرین مرحله باشد افزود: همکاران در تعامل با بدهکاران و پرونده های مطالباتی نهایت سعی خود را بر مذاکره و گفتگو بر اساس دستورالعمل ها متمرکز سازند و بحث دعاوی را به مراحل نهایی موکول کنند.

ایشان در خصوص راهکارهای وصول مطالبات اظهار داشت : فرهنگ وصول مطالبات در بین همکاران باید جاری باشد و پیگیری مستمر و مداوم اقساط از ابتدای شروع اقساط از طریق شعب انجام گیرد.

قائم مقام موسسه در خاتمه ضمن تشکر از فعالیتهای همکاران حقوقی ابراز امیدواری کرد با همدلی و همراهی همکاران به شرایط مطلوب و ایده آل مد نظر موسسه دست یابیم.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطپایگاه خبری بانکداری نوین در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید