امروز: شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 19 شوال 1445 | 2024-04-27
کد خبر: 77864 |
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰ |
ارسال به دوستان
پ

بانکداری نوین- مدیرعامل بانک مسکن در همایش گرامیداشت هشتاد و پنجمین سالروز تاسیس بانک مسکن با حضور مدیران، کارکنان و بازنشستگان، از تصویب افزایش سرمایه بانک مسکن در آینده نزدیک در پی تلاش‌های صورت گرفته خبر داد.

به گزارش بانکداری نوین از پایگاه خبری بانک مسکن،  سید عباس حسینی در این همایش ضمن تاکید بر لزوم تقویت توان مالی بانک مسکن برای تحقق طرح نهضت ملی، افزایش سرمایه را اتفاقی مبارک برای آینده بانک و خبر خوشی برای همکاران دانست.
مدیرعامل بانک در این مراسم، ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهدای ملی و سرداران عزیز این مرز و بوم، از دست دادن مدیرعامل فقید بانک ملت را به جامعه بانکداران کشور تسلیت گفت.
وی با اشاره به عملکرد ارزشمند بانک مسکن در سطح ملی برای تامین سرپناه هموطنان گفت: اقدامات این بانک در پیشبرد مسکن مهر ، نمادی از تلاش همکاران سخت‌کوش ما است که در دولت سیزدهم با خدمت در به ثمر رساندن طرح نهضت ملی مسکن ادامه یافته و با وجود محدودیت در منابع بانک همیت و پایمردی کارکنان برای تحقق اهداف کلان ملی، کم نظیر است.
مدیرعامل بانک در ادامه این همایش با همراهی برخط کارکنان در سراسر کشور افزود: با تکیه به قامت تنومند ۸۵ سال عزت‌مندی، غرور و افتخاری که همکاران با زحمات فراوان برای بانک خلق کردند، امروز به نمایندگی از همه کارکنان شاغل، تمام قد به احترام این افتخار جاودان که در راه توسعه و تعالی بانک آفریدید می ایستیم و قدردان همه آنچه برای ما و ملت ایران به ثمر نشاندید هستیم. ما در قبال این ثمره مسئولیت داریم و برای حفظ آن تلاش می‌کنیم.
وی در ادامه با تاکید به همکاران برای بهره‌‌مندی از تجربیات ارزشمند بازنشستگان، آنان را گنجینه‌هایی با قلب‌های تپنده‌ برای خوشنامی و موفقیت بانک دانست.
در این آئین، جمعی از بازنشستگان بانک و متولدین سال‌های ۱۳۱۱ الی ۱۳۱۷ نیز حضور داشتند که مورد مهر و احترام پرشور مدیران و حاضران قرار گرفتند.
* بالاترین سطح امنیت IT در شبکه بانکی
دکتر حسینی در ادامه سخنان خود با اشاره به اعلام رسمی بانک مرکزی مبنی بر وجود بالاترین سطح امنیت بخش فناوری اطلاعات بانک مسکن در میان بانک‌های کشور گفت: به همکارانمان برای وجود این میزان امنیت و صیانت از بانک و مشتریان در شبکه بانکی افتخار می‌کنیم. بدون شک تلاش بی‌شائبه آنان موجب درخشش نام بانک و ارتقا به جایگاه شایسته شده است. بانک مسکن شایسته بهترین جایگاه در نظام بانکی است که باید برای رسیدن به آن همه با هم تلاش کنیم.
* خدمات رفاهی در دورترین نقاط نیز فراهم شود
مدیرعامل با تاکید بر اهمیت ارائه خدمات رفاهی، درمانی و ورزشی به تمامی کارکنان بانک مسکن حتی در دورترین نقاط کشور گفت: نیروی انسانی سرمایه با ارزشی است که حفظ و حمایت از آن جزو وظایف پراهمیت مدیران است. بنابراین از حوزه منابع انسانی می‌خواهم که برای رضایت، سلامت و انگیزش تمامی همکاران و توزیع عادلانه رفاهیات بکوشند.
وی در ادامه گفت: در همین راستا بدون محدودیت از ورزش کارکنان و امکانات آن با هدف حفظ و ارتقای سلامت همکارانمان حمایت می‌کنیم.
* رونمایی از کتاب «از روزگار رفته؛ از مردم نازنین»
در حاشیه این همایش، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک از کتاب تاریخ شفاهی باعنوان «از روزگار رفته؛ از مردم نازنین» رونمایی کردند.
این کتاب که ویراست دوم جلد نخست تاریخ شفاهی بانک مسکن است، حاوی مطالب تاریخی از بانک مسکن و گفت و گوهایی با برخی پیشکسوتان این بانک است.
نگارش تاریخ شفاهی بانک با تاکید بر ثبت و ضبط مکتوب و تصویری خاطرات روایی ادامه خواهد داشت.
*بانک مسکن؛ حامی خانواده
در این گردهمایی، در راستای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری مبتنی بر حمایت از فرزندآوری در کشور از «اسلام زمین پرگل» مشتری دارای فرزندان چهارقلو و دریافت‌کننده بیشترین مبلغ تسهیلات فرزندآوری تجلیل و حساب مسکن جوانان، هدیه بانک مسکن به پنج فرزند خانواده اهدا شد.
همچنین از خانواده نوزاد «شایلین محمدی» به عنوان جوانترین مشتری بانک برای آینده نگری و پیوستن به جمع خانواده بانک در نخستین روزهای تولد شایلین، قدردانی و دفترچه حساب مسکن جوانان هدیه بانک مسکن اهدا شد.
* اهدای جوایز به قهرمانان ورزشی و همکاران پرتلاش
در بخش پایانی، با هدف حمایت و ترغیب همکاران به امر ورزش، جام قهرمانی و جوایز اعضای تیم‌های ورزشی بانک مسکن در رشته‌های مختلف اعطا شد.
همچنین در تداوم ترویج فرهنگ شایسته‌ سالاری و تکریم سرمایه انسانی بانک، تعداد ۱۰ نفر از همکاران پرتلاش طی قرعه کشی انتخاب و مورد تشویق و قدردانی قرار گرفتند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطپایگاه خبری بانکداری نوین در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید