امروز: یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأحد 12 ذو القعدة 1445 | 2024-05-19
کد خبر: 79539 |
تاریخ انتشار : ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۷ |
ارسال به دوستان
پ

به گزارش بانکداری نوین به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ همایش مدیران بیمه دی با عنوان “جهش فروش و یکپارچگی سامانی” در شهر شیراز با حضور مدیرعامل، معاونین و اعضاء هیئت مدیره آغاز به کار نمود. مدیرعامل بیمه دی، با تأکید بر دانش فنی و تخصصی

به گزارش بانکداری نوین به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ همایش مدیران بیمه دی با عنوان “جهش فروش و یکپارچگی سامانی” در شهر شیراز با حضور مدیرعامل، معاونین و اعضاء هیئت مدیره آغاز به کار نمود.
مدیرعامل بیمه دی، با تأکید بر دانش فنی و تخصصی کارکنان بیمه دی، خواست و تمایل یکایک ایشان به رشد و تعالی و نیز تلاش و توفیق آن‌ها در تحقق اهداف سال گذشته، سه عامل دانستن، خواستن و توانستن را شعار و رمز موفقیت این شرکت در تحقق برنامه‌ها و اهداف تعیین شده دانست.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی، مهندس طاهر موهبتی در اختتامیه‌ همایش سراسری مدیران این شرکت با عنوان «جهش فروش و یکپارچگی سازمانی” که روز پنجشنبه در شهر شیراز برگزار شد، با تأکید بر توجه و اهتمام تمامی ارکان و اجزای شرکت نسبت به برنامه‌ عملیاتی تدوین شده در سال ۱۴۰۳ بیان داشت: تحقق اهداف سال گذشته، نشانه‌ای از عزم جدی تمامی مدیران و کارکنان ستادی، استانی و شعب سراسر کشور برای رشد و تعالی شرکت است.وی در ادامه اظهار داشت: بی تردید اشتیاق به دانستن، تمایل به تلاش و جدیت در خواستن، هر مشکل و مانعی را از سر راه برداشته و مسیر تعالی را در حوزه‌ فردی و سازمانی هموار می‌کند، چنانکه بیمه دی آن را به عنوان شعار و رمز موفیقت خود تعریف کرده و برگزیده است.
موهبتی ضمن تأکید بر جذب پرتفوهای کلان، تحقق برنامه‌ عملیاتی شرکت در حوزه‌ خُرده فروشی را مورد توجه قرار داد و خواستار تداوم اهتمام مدیران ستادی و شعب سراسری در این حوزه شد.
وی حرکت در این مسیر را، بدون یاری و همراهی شبکه‌ فروش مقدور ندانست و افزود: گرچه اقدامات خوبی در حوزه‌ تقویت شبکه‌ فروش بیمه دی صورت گرفته است، اما توجه به امر آموزش و دیگر راه های توانمندسازی نمایندگان، می‌تواند در ثمربخشی اهداف ترسیم شده مؤثر باشد.
موهبتی در ادامه با اشاره به توصیه‌های اسلامی و موکدات اخلاقی، مواردی چون دروغ‌گویی و بزرگ‌نمایی، عدم وفای به عهد، بد خُلقی و عدم تکریم، تکبر و همچنین، جدایی و افتراق را از جمله مواردی برشمردند که موجب خسران در کسب و کار و زندگی شده و برای یک بنگاه اقتصادی مانند بیمه دی ممنوع است.
مدیر عامل بیمه دی همچنین به آفاتی اشاره کرد که در صورت غفلت از آن‌ها، ممکن است حیات هر سازمان اقتصادی را به مخاطره اندازند و از آن جمله، به مواردی چون نا امیدی، ترس، عدم اعتماد به نفس، اصرار بر روش‌های قدیمی و ابتلا به روزمرگی اشاره کرده و بیان داشت: هریک از این موارد می‌تواند منجر به فرصت‌سوزی‌ و عقب‌ماندگی سازمان از زمانه، جامعه و رقبا شود.
وهبتی با تأکید بر تکریم خانواده‌ ایثار و شهادت، آن را وظیفه‌ شرعی و میهنی هر ایرانی برشمرد و تصریح کرد: گرچه بخش بزرگی از مشتریان و بیمه‌شدگان این شرکت را خانواده‌ بزرگ ایثار و شهادت تشکیل می‌دهند، اما این قشر معزز و معظم، سهام‌داران اصلی این شرکت نیز هستند و بیمه دی تلاش می‌کند تا در هر دو جنبه‌ مشتری‌مداری و امانت‌داری نسبت به حفظ ارزش سهام سهام‌داران خود، کوشا بوده و خدمتگزاری صادق برای این عزیزان باشد.
 ارزش آفرینی برای مشتریان، جریان پایدار رشد صنعت بیمه است
معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی، با اشاره به اینکه ذائقه‌ مشتریان به سمت شخصی سازی حرکت کرده و ارائه‌ محصولات تکمیلی نیز باعث مشتری‌مداری شده است، گفت: کسب و کاری که این موارد را مدنظر قرار دهد، اقدام به ارزش‌آفرینی کرده که جریان پایدار رشد و توسعه را رقم می‌زند.
علی بنیادی نائینی که در همایش سراسری مدیران شرکت بیمه دی سخن می گفت با اشاره به سخت بودن رقابت در جهان آینده، افزود: در فضای کسب و کار آتی، اگر رهبر نباشیم یا خوب تقلید نکنیم، یعنی منفعل هستیم و این به معنای از دست دادن سهم بازار و رفتن به سوی فروپاشی خواهد بود.
وی اظهار کرد: از این رو برنامه ریزی بر پایه‌ مطالعات جامعه شناختی و رفتار‌شناسی مشتریان بسیار حائز اهمیت است.بنیادی بر ضرورت محور بودن مشتریان در تمامی کسب و کار‌ها از جمله صنعت بیمه تاکید کرد و توجه به تفاوت نسل‌ها و تغییر ذائقه‌‌ی آن‌ها را ضروری دانست.
معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی با اشاره به اهمیت آموزش و یادگیری افزود: امروزه شرکت‌ها و سازمان‌‌هایی موفق خواهند بود که به دانسته‌های دیروز بسنده نکنند چرا که دانش‌های پیشین، بر اساس مطالعه و رصد مشتریان نسل‌های قبلی استوار بوده است.
وی اظهار کرد: این بدین معنا است که با توجه به تفاوت نسل‌های فعلی و تغییراتی که در ذائقه‌ی مشتریان فعلی پدید آمده، باید اطلاعات و دیتاهای خود را به روز کنیم.معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی گفت: مشتریان امروز، نحوه‌ خرید بیمه‌نامه به روش‌های سنتی را نمی‌پسندند و تمایل دارند از طریق فن‌آوری‌های روز و اپلیکیشن‌ها، فرآیندهای بیمه‌ای خود را انجام دهند و این، به معنای لزوم سرعت‌بخشی و آسان‌سازی در صنعت بیمه است.
بنیادی ضرورت توجه به نقش زمان را یادآور شد و ادامه داد: سازمان‌ها به ویژه بنگاه‌های اقتصادی خدمت‌رسان، می‌بایست امر آینده پژوهشی را مدنظر و توجه قرار داده و با پیش‌بینی تکنولوژی و سلیقه‌ مشتریان در پنج سال آینده، آن را به الگویی برای کسب و کار خود تبدیل کرده و فرآیندهای اجرایی آن‌را پیش‌بینی کنند.
دوام شرکت‌های بیمه در گرو نوآوری در خلق محصولات بیمه ای است
رئیس هیات مدیره شرکت بیمه دی، روزمرگی را آفت سازمانی دانست و با تاکید بر ضرورت توسعه فردی، حرکت به سمت روش‌های نوین و نوآوری در خلق محصولات بیمه‌ای را، از ضروریات بقای شرکت‌های بیمه عنوان کرد.به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی، دکتر حمیدرضا صفی‌خانی در همایش سراسری مدیران ارشد این شرکت در شهر شیراز، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش‌های مدیران ستاد و صف، به ضرورت اصل تغییر در فلسفه خلقت اشاره کرد و اظهار داشت: آینده هیچگاه قطعی و قابل پیش‌بینی نیست و درست به همین دلیل بیمه به وجود آمده تا مانع از رخدادهای تلخ در آینده شود.
وی انتخاب را تکلیف انسان و سازمان‌ها دانست و افزود: همانطور که انسان‌ها چرخه حیات دارند، سازمان‌ها هم همین گونه هستند و برای ادامه بقا و حرکت خود، نیازمند تغییرات مثبت و حرکت ارتقایی هستند.
رئیس هیات مدیره بیمه دی با اشاره به اینکه فقط بهبود مستمر کیفیت، نجات دهنده سازمان نیست، یادآور شد: در این زمینه لازم است گاهی اوقات دگردیسی صورت گرفته و با حرکت به سمت روش‌های نوین بیمه‌گری، در عملکرد و رفتار سازمانی خود تغییر ایجاد کنیم.
صفی‌خانی حرکت به سمت توسعه پایدار را در گرو بلوغ فکری دانست و تاکید کرد: شناخت از آینده و مدیریت ریسک‌های احتمالی، از شاخص‌هایی است که باید در شرایط کنونی تمامی سازمان‌ها از جمله شرکت بیمه دی به آنها دست یابند.
وی، خدمت رسانی به ایثارگران را بزرگترین موفقیت بیمه دی عنوان کرد و با اشاره به گام‌های مثبتی که در مسیر موفقیت این شرکت برداشته شده، ابراز امیدواری کرد: با تبیین و تعریف اهداف پیش روی، در جهت رشد و افزایش بهره‌وری این شرکت، گام‌های مثبت دیگری برداشته شود.
برنامه و نقشه راه؛ کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به جایگاه وزین بیمه دی در صنعت بیمه کشور، گفت: برای پیشرفت و ارتقای ضریب نفوذ بیمه در کشور باید برنامه قابل اندازه گیری و نقشه راه داشت.
اسماعیل قزل سفلی در اجلاس سراسری مدیران بیمه دی، با عنوان”جهش فروش و یکپارچگی سازمانی” که روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور مدیرعامل، معاونین و اعضاء هیات مدیره در شهر شیراز آغاز به کار کرد، با اشاره به اینکه بیمه دی در صنعت بیمه کشور جایگاه مناسبی پیدا کرده، گفت: با نگاه به برنامه هفتم توسعه و جهشی که قرار است در صنعت بیمه به وجود بیاید، جایگاه بیمه دی وزین خواهد بود، زیرا مدیران این شرکت در سطوح مختلف دارای انگیزه و برنامه اند که این موضوع این شرکت را منسجم تر خواهد کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به پیشرفت بیمه دی در ماه های اخیر گفت: کوتاه شدن پرداخت معوقات، کاهش زمان پرداخت مطالبات جامعه هدف به کمتر از دو ماه، گسترش پوشش بیمه ای از حیث انعقاد قرارداد با بیمارستان ها و مراکز درمانی و سهم بالای بیمه دی در قراردادهای بیمه تکمیلی، از نقاط خوب و موفقیت آمیز این شرکت بوده که من هم به سهم خودم از کارکنان این مجموعه تشکر می کنم.
صنعت بیمه نباید مانند بنگاه‌های خیریه عمل کنند
معاون فرهنگی، علمی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه با اشاره به مقایسه ضریب نفوذ بیمه در ایران و جهان، ضرورت فعالیت بیشتر و استفاده از ظرفیت‌های فراوان داخلی را مورد تاکید قرار داد و از مدیرعامل و سایر مدیران ارشد بیمه دی به دلیل وضعیت مناسب و روند رو به رشد آن در صنعت بیمه تشکر کرد.
محسن نجفی خواه در اجلاس سراسری مدیران ارشد این شرکت در شهر شیراز، خدمت رسانی به جامعه ایثارگران کشور را از مهمترین افتخارات شرکت بیمه دی عنوان کرد.
وی اهمیت فعالیت‌ شرکت‌های بیمه را بر اساس منطق اقتصادی عنوان و تاکید کرد: وظیفه و رسالت صنعت بیمه تبدیل ریسک‌های غیر معامله به قابل معامله است و نباید مانند بنگاه‌های خیریه عمل کنند.
نجفی خواه با بیان آماری از فعالیت‌های شرکت‌های بیمه و ضریب نفوذ بیمه در کشور، منطقه و جهان گفت: کار اصلی بیمه خدمت رسانی به بیمه گذاران و انجام فعالیت‌های تجاری است.معاون فرهنگی، علمی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه در همین خصوص پیشنهاد کرد: صنعت بیمه تمرکز خود را در حوزه فعالیت اقتصادی و پوشش ریسک‌های مورد نظر قرار داده و انجام سایر امور مانند کمک رسانی به سازمان‌ها و ارگان‌ها را در حوزه مسئولیت اجتماعی خود دنبال کنند.وی پوشش مناسب ریسک را از وظایف بیمه‌ها دانست و با اشاره به این‌که ریسک‌های احتمالی با محاسبه اقتصادی و تجاری و بر اساس منطق اقتصادی باید اعمال شود، افزود: بیمه دی از این حیث که به جامعه ایثارگران خدمت می‌کند، شایسته است بر اساس منطق اقتصادی و دوام و بقای بیشتر، تمرکز خود را در این حوزه اعمال کرده و وظیفه تامین حق بیمه را به دولت و سازمان برنامه و بودجه محول کند.
بیمه دی یکی از فرصت های خوب سرمایه گذاری در سال ۱۴۰۳
عضو هیات مدیره بیمه دی گفت: هیات مدیره بیمه دی همگام با آخرین پیشرفت های نوآورانه در حوزه بیمه کشور به منظور تامین حداکثری انتظارات ذینفعان، عمل به مسئولیت های اجتماعی خود، سرمایه گذاری مناسب منابع برای کسب بازدهی مطلوب و فروش با کیفیت، همواره بیشترین سودآوری پایدار را پیگیری می کند.
محمد سپاهی در حاشیه همایش سراسری مدیران در شهر شیراز افزود: امید است تا پایان سال به تمامی اهداف راهبردی تعیین شده در شرکت برسیم همچنین شرکت یکی از الگوهای کارآمدی و حفظ منافع سهامداران در صنعت بیمه شناخته شود.
وی اظهار کرد: امید می رود با این تلاش بی وقفه و انسجام و همدلی که بین تک تک اعضای خانواده بزرگ بیمه دی وجود دارد و با تمدید و انعقاد قراردادهای اخیر، فروش شرکت بیمه دی به فراتر از ۲۷ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳ برسد که طبیعتا رشد سودآوری بسیار خوبی برای شرکت پیش بینی می شود.علاوه بر این رشد سودآوری، در صورت تحقق وعده پیشین وزیر امور اقتصادی و دارایی و نیز حمایت ارکان حاکمیتی و نمایندگان مجلس از مصوبه تجدید ارزیابی دارایی‌های شرکت های بورسی و حمایت از بازار سرمایه، با توجه به تفاوت چشمگیر ارزش دفتری با ارزش روز املاک شرکت بیمه دی، افزایش ثروت بسیار خوبی برای سهامداران رقم خواهد خورد.
گفتنی است، همایش دو روزه مدیران بیمه دی با عنوان “جهش فروش و یکپارچگی سامانی” دوازدهم اردیبهشت با حضور مدیرعامل، معاونین و اعضای هیئت مدیره در شهر شیراز آغاز به کار کرد.در روز اول این همایش، محسن نجفی خواه معاون سازمان برنامه و بودجه  قزل سفلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری استان فارس و  استادهاشمی رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران حضور داشته و به ایراد سخنرانی پرداختند. و در دومین روز این اجلاس نیز طاهر موهبتی مدیرعامل شرکت بیمه دی و علی بنیادی نائینی معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی سخنرانی می کنند. این رویداد با تجلیل از شعب برتر پایان خواهد یافت.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطپایگاه خبری بانکداری نوین در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید